czwartek, 10 września 2020

Frostgrave Soldiers II, czyli kobiety w natarciu

Jakoś bodajże późna wiosnę skończyłem konwertować kolejna porcje figurek do Frostgrave, tylko oczywiście z aparatem było mi trochę nie po drodze.

Tym razem  bawiłem się w kitbaschowanie damskich modeli używając northstarowych bitsów z zestawów Soldiers II oraz kilku z Wizard II. 


Oba zestawy zarówno czarodziejek jak i żołnierek dają bardzo dużo różnych możliwości przy składaniu modeli. Zmiksowane razem dają ich jeszcze więcej. Dzięki takiemu zabiegowi udało mi się złożyć kilkanaście rożnych modeli, każdy z inna główka - czyli tak jak lubię najbardziej.

Prace zacząłem od pozbycia się tradycyjnych northstarowych podstawek - większość figurek dedykowanych do Frostgrave umieszczam na zwykłych okrągłych podstawkach.

Postanowiłem zrobić po kilka różnych modeli do wszelakich zastosowań. 

Żeby nie przeciągać przejdźmy do zdjęć:








I na koniec zbiorcze foto  z kilkoma innymi figurkami dedykowanymi do bandy Wiedźm:



 Mam nadzieje że spodobały wam się moje "ulepce" i choć trochę zainspirowały do własnego kitbashowania :) .

3 komentarze:

  1. Bardzo pięknie się ta banda prezentuje! To kiedy dostaną kolory? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) , tak szybko jak się da mam nadzieje :)

      Usuń
  2. Efekty "kit-bashingu" w Twoim wykonaniu - znakomite!

    OdpowiedzUsuń