niedziela, 28 stycznia 2018

Wilk do Frostgrave

Właśnie złapałem się na tym, że mam jeszcze jedną figurkę, którą mogę się z wami podzielić. Wykończyłem ją  jeszcze pod koniec ub roku w trakcie umieszczania na podstawki pierwszych figurek do Frostgrave, które mogliście obejrzeć przy okazji wpisu O PODSTAWKACH.





Gwoli ścisłości nie ja pomalowałem tego wilka. Zmalował go mój przyjaciel z czasów licealnych Tomek, a figurka weszła w moje posiadanie niejako w spadku gdy Tomek rozstawał się z hobby. Wilk wyszedł Tomkowi bardzo fajnie więc wiedziałem, że prędzej czy później jakoś go wykorzystam.

Gdy szukałem odpowiednich modeli dla czaru Przyzwanie z listy czarów wiedźm, przypomniałem sobie o tym wilku. Drugim figurkowym zamiennikiem dla tego czaru będzie mordkowy misiek, którego również kiedyś wam zaprezentuje, jak już będzie pomalowany.

Przy okazji robienia podstawek frostgraveowych wyrzeźbiłem bruk na podstawce wilka i dodałem trochę śniegu.
Efekt końcowy prezentuje się następująco:








3 komentarze:

  1. Nieśmiertelne Wilki!
    Na stołach bitewnych zawsze królowały pod goblinami, jako umarłe wilki do Wampirów..
    I teraz chociażby w skirmishach można z nich korzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest ok, będzie hasał po Felstad aż miło! Psy/wilki w tej grze to znakomity oddział, bardzo mocny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stare wilki nadal dają radę - ten konkretny tak samo: malowanie i podstawka naprawdę na poziomie!

    OdpowiedzUsuń