niedziela, 23 września 2018

Frostgrave soldiers

Od wczesnego lata pracowałem (w wolnych chwilach od opieki nad moim juniorem oczywiście), nad boxem żołnierzy do Frostgrave.  Planowałem złożyć ich na kilka różnych wariantów i chyba plan udało mi się zrealizować.

Zapraszam do obadania jak mi to wyszło.




Użyłem miksu bitsów frostgraveowych oraz gw, co pozwoliło mi spożytkować różne nadprogramowe elementy i główki, które nie załapały sie do Mordheim.
Dzięki temu uzyskałem chyba z sześciu więcej ludków, konwertowanych głównie ze starych bretońskich łuczników.

Tym samym uzyskałem: łuczników i kuszników, złodziei, zwykłych thug'ów, templariuszy, men at arms'ów oraz poszukiwaczy skarbów.

Rzućmy okiem jak chłopcy się prezentują:





Odrobinę mi się z nimi zeszło ale jestem zadowolony z efektu końcowego. Szkoda w sumie że trochę nie poczekałem, gdyż czytałem i słyszałem plotki, że ma wyjść tenże box również w wersji żeńskiej.
Jeśli będą w nim inne bitsy to połączenie tych dwóch box'ów mogło by dać jeszcze fajniejszy efekt.
W dodatku box żeński będzie dobrym bitsowym zasobnikiem do konwersji mordheimowych Sióstr Sigmara! Jestem bardzo ciekaw jak on będzie wyglądał.

Jeśli chodzi o zbliżenia na poszczególne figurki to szczerze powiem, że nie chciało mi się tracić czasu na tak dużą ilość pojedynczych zdjęć. Zatem proszę uzbroić się w cierpliwość - zbliżenia będą przy okazji wpisów z pomalowanymi już modelami.

Konwertowanie póki co sobie odpuszczę  - na jakiś czas mam dosyć. Trochę modelarskiej roboty czeka mnie głównie przy bandach thaumaturge i summonerów, ale to w swoim czasie...

Mam nadzieje, że moje ulepce wam się spodobają. :)

13 komentarzy:

  1. Widzę że nie tylko ja maluje i sklejam w wolnych chwilach i jeśli młody na to pozwoli:)) Fajnie wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Reiner! No nie ma innego wyjścia, ja pracuje albo w trakcie jego drzemek/leżakowania albo wieczorami, Ew jak teściowie zgarną młodego na jakiś spacer ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne modele Ci wyszły. Szkoda, że nie pokusiłeś się chociaż o zrobienie zdjęć w zbliżeniu np. po pięciu chłopaków, bo wiem, że robienie zdjęć pojedynczym ludkom to sporo zachodu i czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mniejsze grupowe też będą ale przy malowaniu właśnie ;)

      Usuń
  4. Potężny kawał znakomitej modelarskiej roboty!

    Po raz kolejny pokazałeś Staśku, że konwertowanie jest jedną z Twoich naprawdę mocnych stron w tym hobby.

    Duży plus za miksowanie zestawów, w tym recykling starych Bretończyków!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądają! Kawał doskonałej roboty. Przy okazji dzięki za informację o żeńskim boxie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Viluir, przykładam się jak mogę. Nie ma sprawy, polecam się hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doskonałe połączenie tego wszystkiego ... teraz już tylko wystarczy pomalować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) .Troche sie zejdzie zwłaszcza ze mam +/- 2x tyle randomowych figsów i stworów z bestiariusza jeszcze do zmalowania:D

      Usuń
  8. Dobra robota! To teraz tylko zostaje życzyć Ci czasu na malowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, chciałbym bardzo ale im młody starszy to wcale nie jest łatwiej, zwłaszcza ze zaczął wstawać i trzeba go asekurować i mieć oczy dookoła głowy. Dochodzę do wniosku ze życie tatusia-hobbysty to nie bułka z masłem tylko raczej ciężki kawałek chleba :P

      Usuń
    2. Lekko nie jest, ale można. :)

      Usuń