środa, 6 grudnia 2017

Warsztaty malarskie SDK #2

W ostatni weekend listopada w SDK-u nasz klub Dębowa_Tarcza organizował druga edycję warsztatów malarskich , w których miałem przyjemność uczestniczyć.

Prowadzącym był Michał Kucharski znany z malarskich wyczynów, które publikuje na swoim blogu  Dwarf_Crypt. Na blogu czy fb Michała możecie oglądać głównie figurki historyczne do systemów typu Saga itp.

W trakcie trwania warsztatów mieliśmy kolejną styczność z modelami od North_Star_Military_Figures, czyli zwykłymi wojakami do Frostgrave.

Zapraszam do zapoznania się z owocem mojej parogodzinnej pracy...




Ku mojemu zaskoczeniu z  tą figurką poszło mi jakoś szybciej niż z barbarzyńcą na pierwszych warsztatach. I jestem z niej suma summarum bardziej zadowolony.

Największą trudność sprawiły mi (jakże by inaczej) oczy, które okazały się bolączka większości uczestników warsztatów. Chyb wszyscy trochę psioczyli na małe oczodoły w figurkach NSMF.

Prawie każda figurka miała tarczę, więc mogliśmy poszaleć z jakimiś wzorami i "freehandami"
Na swojej zdecydowałem się na złoconego smoka, z którego byłem bardzo zadowolony dopóki żona nie uraczyła mnie w domu tekstem - " szkoda że nie zrobiłeś mu ogonka w drugą stronę, wyglądał by jak konik morski..." Kurtyna... :P


Figurka prezentuje się następująco:








Oczywiście żołnierz jeszcze będzie miał podstawkę, która już się robi razem z podstawkami dla barbarzyńców z pierwszej edycji warsztatów.
Mówiąc szczerze, plan był taki aby wykończoną figurkę razem z podstawkami dla barbarzynców pokazać wam już w tym wpisie, ale plan sobie a życie sobie...

Zatem temat podstawek do Frostgrave wróci jeszcze w osobnym - szerszym wpisie.

8 komentarzy:

  1. Hehe, ładnie Ci smoka Aga podsumowała :P.

    A tak serio, elegancko zakapior wyszedł. Wrzuć koniecznie kiedyś foty ze zrobionymi podstawkami!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo udany model, no i freehand! Super, czekam na całość w podstawkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Michał, też nie mogę się doczekać ;)

      Usuń
  3. Szybciej poszło, a wyszedł jeszcze lepiej niż barbarzyńca :) Podsumowanie Agi bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje,że będzie coraz bardziej z górki i odnowie sobie skilla :) . To fakt też mnie rozwaliła tym tekstem... :D

      Usuń
  4. Fajnie, że warsztaty stały się imprezą cykliczną. Życzę coraz większej frekwencji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) , frekwencja jest raczej stała z racji ograniczeń lokalowych. ;) Z pewnością dają dobrego kopa motywatora do działań z pędzlem!

      Usuń