sobota, 14 marca 2020

Blast from the Past - Renowacja makiet z SDK-u part. IV

Postanowiłem odkurzyć bloga i zrobic małe porządki.

Ku swojemu zdziwieniu odkryłem, iż wśród wcześniejszych wpisów z tej serii umknął mi czwarty z pierwszej piątki domków, które stuningowałem na potrzeby klubowych rozgrywek.
Właśnie się zorientowałem, że nawet zostawiłem numer tego wpisu na boku żeby grał z owym domkeim nr IV.
Ruinke tą  mogłem kiedyś prezentować na naszej klubowej stronie www, forum najmity lub azylium, ale wpisy te zagineły gdzieś w odmętach internetu.

Zapraszam do rzucenia okeim jak przeszła renowacja tej starej makiety.



Geneza powstania makiety była dość prosta - porzadki w klubie. Na dnie jednego z kartonów znalazł sie nie złożony budeynek z VI ed podstawki do WFB. Chwile potem ktos chciał wyrzucic poddobny budynek, który był mocno zmaltretowany rozgrywkami, złym przechowywwaniem i generalnie nadgryziony już zębem czasu.

Postanowiłem oba domki połacyc w jedna spójną całość. I tak powstała  taka o to zacna ruinka:












Jak widać dodałem troche bitsów oraz element specjalny  pt "wqrviona driada".
Domek wyszedł solidnie, z duzym naciskiem na gameplay. Ostatnio widziałem go w magazynie-bunkrze SDK-u. Mamy w planach przewiezienei tych kilku makiet, które jeszcze tam zostały do klubu i finalne zmalowanie.

2 komentarze:

  1. Bardzo zacna renowacja! Bardzo chętnie wpuściłabym na eksplorację bandę skavenów :-)

    OdpowiedzUsuń