czwartek, 7 lutego 2019

Czarodzieje do Frostgrave (wip): Elementaliści



Idąc  dalej kluczem imperialny mag + elficki mag jako uczeń, zaprezentuje wam dzisiaj kolejnych czarodziejów do Frostgrave.
Tym razem będą to elementaliści, ponoć zaraz po nekromantach najczęściej wybierani przez graczy czarodzieje.




Obie figurki pochodzą ze stajni Genialnego Wytwórcy.

Na mistrza elementalistę mianowałem imperialnego maga bodajże z kolegium jadeitu.

Jako ucznia dokoptowałem mu elfickiego maga znanego szerzej jako "elf satanista"
Swego czasu skonwertowałem mu prawicę. Bazowo dzierżył miecz, a teraz dorobił się swojej prywatnej, magiczno-satanistycznej laski.

Przeznaczeniem elfickiego maga były ulice Mordheim, ale myślę że z powodzeniem spełni swoją rolę do obydwu grach.

Przed Państwem Elementaliści, Mistrz i uczeń:





2 komentarze:

  1. Po raz kolejny muszę przyznać, że dobry wybór figurek, i tak samo po raz kolejny jestem zaskoczony, co masz w kolekcji ("elf satanista" XD).

    Zastanawia mnie tylko, czy nie będziesz miał teraz problemu ze zmyciem podkładu z gościa po lewej, skoro już na gotowej podstawce stoi?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przez lata polowan po aukcjach na modele do Mordheim nazbieralo sie tego conieco hehe. Nie bardzo widze sens w zmywaniu podkładu... Raczej zamierzam zapodkladowac podstawke i wziac wszystko na warsztat malarski ;)

    OdpowiedzUsuń