piątek, 1 lutego 2019

Czarodzieje do Frostgrave (wip): Siglista z uczennicą

Faceebok ostatnio zaserwował mi wspomnienie, które uświadomiło mi że od urodzin naszego synka przez ostatni rok pomalowałem całe trzy figurki! Po prostu wow, szał i rekord rekordów! :/
Natomiast biorąc pod uwagę, że w ub latach miałem dłuuugą przerwę od farbek i pędzelka, można by rzec, że jest pewien progres :P

Dobra, może nie malowałem ale za to dłubałem wieczorami kolejne konwersje, ratując kolejne nieużywane lub uszkodzone figurki od emerytury i zapomnienia. Dzisiaj będą dwie takie miniaturki właśnie. Zapraszam do lektury.




Dla tych co nie znają realiów i zasad Frostgrave małe wyjaśnienie "siglisci" to frakcja czarodziejów zajmująca się magią runiczna, spisywaną na zwojach i pergaminach.

Na moich siglistów wybrałem dwie uszkodzone figurki: imperialnego maga bodajże z kolegium niebios oraz bretońską damselke. Obie produkcji GW wypuszczone w latach '90-ch.
Jedno miało ułamana laskę a drugie ułamany miecz.

Damselka - uczennica dostała runiczny mieczyk z plastikowych wood elfów oraz sakwę ze zwojami z boxa frostgrave soldiers. Wygiąłem jej jeszcze ramię z różdżką, aby prezentowała się bardziej ofensywnie.

Czarodziej Siglist-Master, dostał  laskę z głową smoka, która bazowo była laską maga ognia z zestawu magów do Talismana. Przy pasku dodałem mu jeszcze scroll'a z  boxa flagllantów.

O to mistrz i jego uczennica:




Mag oprócz bycia Siglista, będzie też najemnym Warlockiem do mojej bandy Middenheimu w Mordheim.
Podstawkę robiłem z pociętej na kwadraciki i prostokąciki starej karty, wiec można rzec że jej sponsorem jest pko. ;)
Podstawka uczennicy to bruk spod rolling pina od GSW.

Mam nadzieję że się wam podobają.
Niebawem kolejni czarodzieje, stay tuned.

2 komentarze:

  1. Bardzo dobry wybór figsów - zwłaszcza brodacz, który faktycznie nada się zarówno na Sigilistę, jak i ziomka Middeheimerów. Damselka bretońska z runicznym mieczem też spoko jak na jego kumpelę :)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje, ciesze sie że podszedł Ci mój dobór figsów jak i drobne przeróbki!

    OdpowiedzUsuń